czwartek, 19 lutego 2009

Odmładzanie

Jest łatwe .

3 komentarze:

  1. Znana jest opinia że czasu nie da się zatrzymać.Zgadzasz się z tym stwierdzeniem?A może zgodzisz się ze mną że jeżeli chodzi o skóre to można go oszukać i spowolnić procesy jej starzenia.Wystarczy porownać kilka osób w tym samym wieku i szybko wyjdzie kto dbał o swoje ciało i właściwie je pielęgnował a kto uznał że to na nic.Można oczywiście nie robić nic i szybko się zestarzeć.Osobiście wolę na dłużej zachować poprawną sylwetkę i urode.Zachęcam do dyskusji na ten temat i obiecuje pomóc tym którzy chcieliby zadbać o siebie a nie wiedzą jak sie za to zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgrabna sylwetka i zadbana,dobrze wypielęgnowana skóra w dużym stopniu wpływa na nasz wygląd a także na ocene naszego wieku przez innych.Można sobie ująć ładnych kilka albo kilkanaście lat stosując kolagenowe produkty firmy ATW do modelowania sylwetki oraz do odmładzania i regeneracji skóry twarzy i szyji.Sprawdziłam i powiem że to działa.Nieskromnie dodam że moja skóra wygląda młodo,zdrowo i nieznajomi dają mi o wiele mniej lat niż mam.A nie ma nic bardziej budującego dla kobiety w wieku dojrzałym jak właśnie postrzeganie jej jako dużo młodszej.Pozdrawiam i zapraszam do dyskusji!

    OdpowiedzUsuń
  3. W ramach akcji Odchudzamy Polaków ,która w Pile nadal trwa, zapraszamy chętne osoby na 1 bezpłatny masaż do Centrum Urody na Zielonej Dolinie.Renata Mikołajczak ,która jest masażystką w Centrum i wykonuje masaże modelujące sylwetkę na XXL-ach firmy ATW w ramach akcji wykona masaże aby pokazać co można zrobić z własnym ciałem .Zainteresowanych zapraszamy do salonu ATW na al.Wojska Pol.30 po zaproszenia.

    OdpowiedzUsuń

Witam, dziękuję za odwiedziny. Mam nadzieję, że podoba Ci się mój blog. Miło mi będzie wpaść do Ciebie, napisz gdzie mam Cię odwiedzić.